Klachtenregeling

Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over het door u gekochte product. Doe dit – mede om eventuele schade te beperken – zo snel mogelijk.

Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt.

Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken.

Als u een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.


Meer informatie?

Indien u meer informatie wilt weten over deze dienst, of heeft u vragen over onze andere diensten voor uw onderneming?

Neem dan direct contact op via telefoonnummer 085 – 744 1000
of stuur een e-mail naar info@vandulstautomatisering.nl


Neem met mij contact op

Wilt u liever dat wij met u contact opnemen?
Vul dan het contactformulier in, en wij nemen met u contact op!

Neem-direct-contact-op