Full Service Abonnement

Met een Full Service Abonnement betaald u een vast bedrag per maand per PC voor het complete beheer

Zo betaald u geen kosten voor:

– Computerstoringen – Virusscanner
– Reiskosten – Proactief onderhoud
– Arbeidskosten– Gratis helpdesk

Geen wachtrijen of tickets aanmaken, maar direct contact, dat is onze kracht!


Wat betekend Full Service?

Full Service betekend eigenlijk dat alle werkzaamheden omtrent de computer zoals storingen, beheer, gebruikersvragen, updates, programma installatie’s en updates onder deze dienst vallen en u dus geen rekeningen krijgt buiten het maandelijks bedrag.


Monitor programma voor proactief beheer

Indien u een Full Service Abonnement bij ons afneemt installeren wij op elke computer een monitor programma waarmee wij van een centrale plek uw computer bewaken, meldingen, computer problemen en diverse taken op afstanden kunnen uitvoeren.

Full-Service-Abonnement-TeamViewer


Wat wordt er zoal gemonitord ?

Wij kunnen bijna alles monitoren op afstand, we hebben de meeste gebruikte functies hieronder op een rij gezet.

Schijf ruimteWindows service
Gezondheid schijfWindows logboek
Status antivirusWindows processen
Status Windows updates Online status
Processor gebruik Windows Firewall
Geheugen gebruikEn nog veel meer!

Waarom adviseren we een Full Service Abonnement?

Klanten denken vaak bij een service Abonnement dat ze meer kosten hebben dan op afroep een ICT-Bedrijf laten komen als er een probleem is. Echter is dit onjuist! Als een bedrijf met ons een Full Service Abonnement afsluit dan kost dat +/- € 35,00 p/m per pc.

Als u ons op afroep laat komen om een computer probleem op te lossen dan rekenen wij € 45,00 voorrijkosten en € 75,00 per uur. Dus het kost u € 120,00 als wij een ICT probleem op locatie moeten oplossen.

Een ander groot voordeel van een Full Service Abonnement is dat wij 24/7 proactief uw computer beheren. Hierdoor wordt 75% van de storingen al voorkomen en dat is voor u als ons een groot voordeel.

Wij constateren net als u ICT problemen liever voor, dan achteraf. Daarom is een Full Service Abonnement efficiënter en vaak goedkoper, zodat wij uw ICT optimaal en efficiënt laten werken. U betaalt per maand één vast bedrag, dus geen verrassingen achteraf.

Geen wachtrijen of tickets aanmaken, maar direct contact, dat is onze kracht!


Wat valt er niet onder het Full Service Abonnement?

Er zijn een aantal uitzonderingen die niet onder het abonnement vallen.

Zo valt het volgende niet onder het Full Service Contract.

– Vervangen van hardware– Aanschaf nieuwe computer
– Arbeid plaatsen hardware– Installatie nieuwe computer
– Arbeid uitbreiden van hardware– Hardware die niet door ons geleverd is

Meer informatie?

Indien u meer informatie wilt over onze ICT diensten voor uw onderneming?

Neem dan direct contact op via telefoonnummer 085 – 744 1000
of stuur een e-mail naar info@vandulstautomatisering.nl


Neem contact met mij op

Wilt u liever dat wij met u contact opnemen?
Vul dan het contactformulier in, en wij nemen met u contact op!

Neem-direct-contact-op
Item added to cart.
0 items - 0.00